De inhoud:
De interface van Blender, eerste contacten
- Inleiding en oprichting van Blender
- Configuratie van Blender
- Begrip van de interface
- Customisatie van interface
- Begrip van de veranderingswerktuigen
- Eerste contacten met de interface en het vocabulaire
- Creatie van een stoel
Verschillende primitieven in Blender
Bogen 2D
Materialen, Texturen, UV Mapping
De verlichting
- De open verlichting GL
- De verschillende types verlichting en wanneer zich ervan bedienen
- Beheersen van glans en schaduwen
- Schittering
Geavanceerde modellering techniek
- Organische modellering
- Machinale modellering
- Architecturale modellering
- Modellering type low-poly
Python Scripts
In de ruimte verplaatsen
Display van de scène
Vereiste voorkennis:
Kennis van de informatica.
De doelstelling:
Na afloop van de vorming zullen de deelnemers in staat zijn om een kleine animatie te creëren.
Het betrokken publiek:
Deze opleiding richt zich tot iedere persoon die de 3D animatie wil leren gebruiken.